Tuan Blog

Tawau✈Mansoura, Malaysia
'93. A doctor-in-the-making.

Sunday 5 July 2015

Year 3 is over

Assalamualaikum. Yeayyy exam dah habis sekarang tengah summer break lah ni 3 bulan tapi aku tak balik sebab aku nak tunggu result. Result tu aku nak guna untuk apply transfer kredit ke Malaysia. Tapi kadang-kadang sebenarnya hesitate jugak nak transfer ker tak sebab dengan keadaan ekonomi Malaysia sekarang,, politiknya lagi,,peluang pekerjaan 3 tahun akan datang pulak macam mana haihhhh risau.

Ni cuti-cuti ni aku plan nak cari kerja tapi tak taulah macam mana kan ini Egypt bukan Malaysia. Sekarang aku dalam zone lifeless bangun-tido-bangun-tido ja huhu. Dahlaa laptop hantar kat kedai huhu triple lifeless! 

Sekarang dah masuk sepuluh hari terakhir ramadhan. How time flies kan! Marilah kita sama-sama istiqamah mengejar malam qadr inshaallah. Aceceeee...

Aku takda mood nak tulis panjang-panjang so maassalamah :)

No comments:

Post a Comment