Tuan Blog

Tawau✈Mansoura, Malaysia
'93. A doctor-in-the-making.

Thursday 15 January 2015

Procrastinating

Esok second paper, paper microbe(microbiology) and here I am updating my blog like a boss! You wanna

know why? Apparently because I am the queen of procrastination kahkah. I mean procrastinating from

studying. Typical me and it happens all the time. Ada je benda yang aku nak buat nak kira nak cek nak

kemas nak bersihkan nak google nak makan nak tu nak ni nak semua! hailaaaa... Selasa kelmarin aku jawab

paper pharmacology. Makaihhhh susah! keliru! tak ingat! tak cukup masa! Yarabbi and something happens

which is I didn't manage to answer all the question on the OMR paper sebab makcik yang jaga kertas tu

menjerit-jerit dah dia mintak hantar kertas jawapan. Masalahnya kan unfair kott kitorang start lewat 15 minit

tapi hantar paper ikut masa dalam jadual pulak! boleh pulak kan! Egypt kan, 'systematic' sangat! Alkisahnya

masa first time makcik tu menjerit mintak paper aku memang dah ready dah tindih paper aku pastu aku

cakap la "istana!istana!" (terjemah : kejap!kejap!) dan makcik tu pi tempat lain kutip paper orang lain kut

pastu tak lama lepas tu dia datang aku pun buat macam tadi tindih paper aku pastu aku pun menjerit (bajet

minah arabs haha) "istana! khamsa..khamsa" (terjemah : kejap! lima...lima) makcik tu pun macam nak

meletup dah dia aku takut je dia lempang aku tetengah dewan exam tu haha! makcik tu gusti (baca: angkat

tangan kanan) aku dan rampas paper aku. Nasib baik dia tak koyak mana lah tau dia nak balas dendam

huhu.... syukran ama! (terjemah : terima kasih makcik). Tapi kan seriouslah aku stress gila tak jawab semua

soalan semua sebab makcik tu lah! tapi nasi dah jadi bubur aku pun tak tau nak buat apa...past is past. Takpa

laa inshaallah aku tebus markah yang kurang tu nanti exam final. Ameen. Okay nak sambung study microbe.

No comments:

Post a Comment