Tuan Blog

Tawau✈Mansoura, Malaysia
'93. A doctor-in-the-making.

Sunday 20 April 2014

Nostalgia Abadi



kredit
spot me!

Semalam adalah program terakhir iaitu annual dinner dan solat hajat sempena exam yang lagi 2 minggu lebih untuk MEGAns untuk tahun ini 2013/14. Tema dia Retro 50-an Nostalgia Abadi. Tu yang budak laki pakai topi lip-lap-lip-lap dan budak pompuan pakai bunga besar gedabak atas kepala tu. Semalam jugak perletakkan jawatan biro-biro kelas. aku salah seorang lah kut. tahun ni aku jadi ajk subjek histology but obviously aku tak adalah berguna mana pon. so dikesempatan ini aku ingin memohon maaf atas segala kekurangan dan kelebihan seperti terkurang puas hati, terkurang buat kerja, terlebih menyampah, terlebih pemalas, terlebih takda guna, atau tak amanah, mintak halalkan ya kawan-kawan semua. aku takda mood nak tulis panjang-panjang tapi setiap tahun aku berdoa semoga Allah izinkan  kita naik tahun setiap tahun sama-sama and korang semua grad sama-sama tahun 2019 nanti. Ameen.

Macam pelikkan ayat last aku? hehe. Kalau ada yang rasa pelik itu akan diupdate nanti, mungkin tahun depan. Biidznillah.

3 comments:

  1. walaupun dah terlambat.i wish u goodluck for your exam :)
    Jemput singgah ke http://eykabaha.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak terlambat pon. exam sampai end of june. thanks for the wish :)

      Delete